pátek 2. ledna 2015

Sny..

*o něco starší a potrhanější papír*

Pátek 6.11.1995

Začaly se mi zdát podivné sny..neumím si to vysvětlit. Normálně se mi zdály docela uspořádané a pochopitelné sny. Například o mé učitelce matematiky, která si vzala až příliš těsnou sukni, a když dosedla za katedru tak se roztrhla a všichni se jí smáli, nebo taky o tom jak jsem skvěle doběhla svého adoptivního bratra a taky třeba o rodičích, které jsem ani nikdy neviděla.. Jenže tohle nebyly takové sny, byly zmatené a nesmyslné a když jsem se ráno probudila a chtěla jsem rozpomenout, co se mi to vlastně zdálo, nic jsem si už nepamatovala.

Středa 29.12.1995

Sny stále trvají a zhoršuje se to, už nepřicházejí jen jednou za tři týdny, ale skoro každý týden. Stále nevím, co si o tom mám myslet. Budím se zpocená, ale úryvky si už pamatuji, jenže mi vůbec nedávají smysl.

Pondělí 5.3.1996

Už se to ustálilo a sny chodí pravidelně každý týden, někdy i dvakrát do týdne. Jsou stále jasnější a výraznější. Sice se v noci budím s křikem a zrychleným tepem, ale dokonale si je pamatuji. Vystupuje v nich jedna a ta samá dívka s černými vlasy. Jsme si dost podobné, dokonce i chováním..nikdy jsem nepotkala někoho, kdo by se choval stejně jako já. Vypadá o něco starší, je to snad mé budoucí já? Je to má budoucnost?

Čtvrtek 18.8.1996

Farma, nějaký moták, spousta malých dětí asi tak předškolního věku, mudlovské učení, podivný hrad, větev, oko a stále ta zvláštní dívka.. Zhruba tohle vše si pamatuju..nikdy nic konkrétního, stále jen záblesky.

Sobota 7.1.1997

Sny se už někdy opakují, moc nových věcí nepřibývá. Za ten asi rok a půl jsem si na ně docela zvykla..Cítím jako kdybych o té dívce věděla víc, než vím sama o sobě. Stala se mou součástí..

Středa 15.6. 1997

Jsou stále častější a intenzivnější, jako kdyby se něco blížilo. Cítím, že už brzy se něco stane a nedá mi to spát..







8 komentářů:

  1. Máš super zápisky.
    Sedmička

    OdpovědětVymazat
  2. super článek mé dvojče!!:3 :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé zápisky, super nápad. Thumbs up! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) po těch negativních komentářích u Becc si toho fakt cením :)

      Vymazat
  4. Ty to máš totiž mnohem líp udělaný, oproti Becce. :) Když jsem si četla tvůj článek a její hned mi došlo že tenhle nápad s těmi sny byl tvůj.

    OdpovědětVymazat